Rejsy Morskie

REJSY MORSKIE (STAŻOWO-TURYSTYCZNE) – po Wyspach Kanaryjskich, Chorwacji i Grecji

Dla osób bez żeglarskiego doświadczenia, lecz chcących czynnie wypoczywać oraz dla tych, którzy pragną doskonalić swoje żeglarskie umiejętności proponujemy rejsy po Morzu Adriatyckim połączone ze zwiedzaniem wysp i wybrzeża Chorwacji, Grecji lub Wyspach Kanaryjskich. Z rejsu wystawiamy opinie żeglarskie potwierdzone wpisem do książeczki żeglarskiej, umożliwiające późniejsze zdobycie patentu sternika morskiego. Uczestnicy rejsu będą żeglować na popularnych jachtach typu Sun Odyssey, Elan, Beneteau. Są to uniwersalne jednostki o ok. 14 m długości, wyposażone w rolowane groty, GPS- Plotter w kokpicie, autopilot, wskaźniki wiatru, silnik zaburtowy, WC z łazienkami z ciepłą wodą. Wielu skipperów chętnie zaczyna samodzielne rejsy od tych właśnie jednostek.

PRZYKŁADOWY JACHT

  • SUN ODYSSEY 43
  • długość 13.21 m, szerokość 4.19 m, zanurzenie 2.00 m
  • silnik Janmor 75 KM
  • zbiornik paliwa 200 l, zbiornik wody 400 l
  • 4 kabiny (3 podwójne, 1 podwójna piętrowa, messa), 10 koi (8+2 w messie), 2 łazienki

OPIS JACHTU

Jacht Sun Odyssey 43 projektu Daniela Andrieu, wykonywany w firmie Jeanneau, to wysokiej jakości jacht na szersze wody, zapewniający duży komfort podczas żeglugi na morzu. Jeanneau należy do koncernu Beneteau i konkuruje z nim na rynku, ale współpracuje w hali produkcyjnej. Na bazie jednego kadłuba, podobnie jak w przypadku pełnego sukcesów Sun Odyssey 40, produkowane są trzy wersje jachtu: najbardziej popularny w czarterach Sun Odyssey 43, o podwyższonym komforcie z salonem na decku Sun Odyssey 43 DS i w wersji regatowej Sun Fast 43.

Sun Odyssey 43 posiada topowy takielunek, dużą szerokość kadłuba, krótkie nawisy oraz długą, o umiarkowanej wysokości nadbudówkę. Popularny w karaibskich flotach czarterowych bez problemu przekracza Atlantyk o własnych siłach. Ręcznie laminowany kadłub jest wzmocniony rovingiem z Kevlaru w sekcji dziobowej dla zwiększenia wytrzymałości na uderzenia i ma wlaminowane podłużnice ze sklejki, tworzące solidną strukturę. Pokład posiada rdzeń z balsy, a całość została wykonana z laminatu będącego trademarkiem Jeanneau o znakomitej jakości.

W wielkim kokpicie wykończonym teakiem, o ergonomicznych oparciach, znajdują się dwa koła sterowe i duży, składany stół. Sternik ma dobrą widoczność przy sterowaniu, nawet w pozycji siedzącej. Instrumenty silnika i sterowania umieszczone są z prawej strony konsoli. Grot jest opcjonalnie rolowany do masztu lub pełnolistwowy. Na dziobie dla polepszenia bezpieczeństwa zamontowano podwójne rolki dla dwóch kotwic.

Plan pokładu jest przejrzysty i praktyczny, dzięki czemu wszystkie manewry wykonuje się bez problemu. Ten elegancki jacht, mimo że nie jest lekki, dobrze sobie radzi przy słabych wiatrach i równie zadowalająco żegluje w bajdewindzie.

TERMINY I CENY

REJS
TERMIN
JACHT
WOLNE
MIEJSCA
PORT/KRAJ
CENA
LAST
MINUTE
KASA
JACHTOWA
DOJAZD
Nr 1 25.01-01.02.2021 SUN ODYSSEY 44 / 2010 r. BRAK
EL Medano / Teneryfa
250 Euro 150 Euro samolot (Berlin – Teneryfa)
Nr 2
01.05-08.05.2021
SUN ODYSSEY 43 / 2010 r.
BRAK
Ateny / Grecja
250 Euro 150 Euro samolot (Berlin – Ateny)
Nr 3 03.07-10.07.2021 Katamaran FP Lucia 40 / 2019 r. BRAK
Palermo / Włochy
350 Euro 150 Euro samolot (Wrocław – Palermo)
Nr 4
21.08-28.08.2021
Elan 444 Impression / 2015 r. 2 Sukosan / Chorwacja 250 Euro
150 EURO
samolot (Berlin – Zadar)

Prosimy o kontakt pod nr tel. +48 697 730 930 lub e-mail: biuro.obozy@gmail.com

KADRA

Jacht prowadzi skipper z doświadczeniem w szkoleniu i z dużą praktyką nabytą w wielu rejsach.

W CENIE REJSU

Pobyt na jachcie (koja), opieka skippera, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników.

KASA JACHTOWA

Do ceny rejsu jest zawsze potrzebna kasa jachtowa. Jest ona zbierana do wspólnej kasy na miejscu. Wybrany skarbnik trzyma bank. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie ponieważ jeśli trzeba za coś zapłacić ze wspólnej kasy, to wiadomo kto płaci. Dzięki temu unikniemy ciągłego rozliczania…

PRZEZNACZENIE KASY JACHTOWEJ

Opłaty za postój w marinach, podatek turystyczny (1 Euro / os. / dzień dzieci do 6 lat nie płacą, do 12 tu 50 % – nie wszyscy to honorują i liczą normalnie jak za dorosłych), paliwo do jachtu na koniec rejsu, jacht odbieramy z pełnym zbiornikiem i z pełnym oddajemy (pełny bak wystarcza bez problemu na cały tydzień jazdy na silniku), wyżywienie i kaucja zwrotna lub ubezpieczenie kaucji.

TRANSPORT

Dojazd własny – można również umówić się i jechać jednym samochodem, busem lub samolotem.